wtorek, 14 stycznia 2014

Skrzydełka a la BBQ

 Słodko ostry smak skrzydełek z nutą kolendry. Wyszło pysznie i szczerze powiem, że w weekend robię ponownie ;) No chyba że najdzie mnie wena na coś innego  :)
Zapraszam do spróbowania!
  Przepis kombinowałam sama ale bardzo podobny a różniący sie tylko paroma składnikami znajdziecie tutaj:kliknij

Składniki:
Skrzydełka 1 kg
ok 4 łyżek pikantnego ketchupu
ok 2 łyżek miodu
1,5 łyżki octu winnego
3 łyżki oleju
1 łyżka sosu sojowego
sól, pieprz, chilli, tymianek u mnie świeży
Kolendra ja miałam w ziarnach i ją utarłam w moździerzu
ok 1 łyżki przyprawy do kurczaka lub grilla

Wykonanie:
 Skrzydełka myjemy i moczymy w marynacie. Najlepiej odstawić na min 2 godz ale jeśli nie mamy czasu jak ja dziś to wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 160 stopni i pieczemy do miękkości. U mnie ok 1 godz. Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz