sobota, 23 sierpnia 2014

Ciabatty, bułeczki na ciepło

Miały być ciabatty w wersji włoskiej i wiejskiej...miały być ale... Wstałam rano ubrałam malucha i polecieliśmy w poszukiwaniu pieczywka...skutek mizerny bo po odwiedzeniu 4 sklepów piekarniczych wyszliśmy z bułeczkami wielozbożowymi i paluchami bo nic innego nie mieli. Następnym razem chyba będe musiała upiec sama bo jakoś nie chce mi się kusić na te podawane z lidla czy tesco z mrożonego ciasta. Co do dodatków to warzywka zaopatrzyliśm się na ryneczku nawet dobrą mozzarellę dostała niestety bazylii i oliwek brak a że bylismy przed śniadaniem darowałam i wróciliśmy z tym co dostaliśmy.

Składniki:
Bułeczki ciabbaty wielozbożowe jakie tylko chcecie
mozzarella
pieczarki
szynka  u mnie w paluchu konserwowa w bułeczce kindziuk
sałata
pomidor
papryka
ogórek kiszony w wersji wiejskiej z kindziukiem
czerwona cebulka
ulubione zioła

sos: majonez ,ketchup, odrobina chrzanu.

Bułeczki przekrajamy na pół,na jednej połówce wykładamy plasterek mozzarelli, plasterek szynki i pokrojoną w plastry pieczarkę. Drugą połowe posypujemy ziołami. Wstawiamy do nagrzanego piekarnika lub mikrofali z opcją grill. Pieczemy do roztopienia sera i chrupiącej skórki bułki. U mnie w piekarniku gazowym zajeło to tyle co pokrojenie reszty warzyw. Warzywa kroimy w plastry. Przygotowujemy sos. Wyciągamy bułeczki wykładamy warzywa i sos, przykrywamy drugą połową i wcinamy. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz