środa, 16 października 2013

Mini serniczki

Dziś  są ur mojego męża a że tort robiłam w  niedziele dziś postanowiłam zrobić coś symbolicznego dla naszej trójki. Miękkie i smaczne serniczki dobre do porannej kawy jak i na słodką przekąskę w ciągu dnia.

Składniki:
markizy 12 szt o dowolnym smaku u mnie kawowe
ok 500g mielonego twarogu
pół szklanki cukru pudru
cukier waniliowy
1 jajko
1 łyżka mąki
powidła (u mnie wiśnie)
12 papilotek i blacha do muffinek bądź foremki 

Wykonanie:
Na dno każdej z papilotek wyłożyć po markizie.
Twaróg cukier puder, cukier waniliowy jajko i mąkę wymieszać. Masę serową wyłożyć  na markizy do wysokości papilotek. Piec w rozgrzanym wcześniej do 140 stopni piekarniku  ok 25-30 min. Wystudzić i dopiero wtedy usunąć papilotki. Podawać z konfiturą. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz