czwartek, 20 lutego 2014

Torcik naleśnikowy z pieczarka

Przepis znalazłam w jakimś dodatku do gazety i postanowiłam wypróbować czy gra warta zachodu, a że podobnie robie sos grzybowy wiedziałam, że żle smakować nie będzie :)
Składniki:
0,5kg pieczarek
300ml śmietany 12%
1 cebula
żółty ser ja dałam ok 20 dag
masło do smażenia
2 łyżki mąki
sól pieprz

Ciasto na naleśniki
1/4kg mąki
200ml wody
200ml mleka
jajko
szczypta soli
olej do smażenia

Wykonanie:
Smażymy naleśniki.
Cebulę kroimy w kostkę i smażymy na maśle. Do rzucamy pokrojone w plasterki pieczarki i chwilę smażymy. Wlewamy  doprawioną solą i pieprzem śmietanę wymieszaną z mąką. Wrzucamy starty ser i zdejmujemy z ognia. Na dno tortownicy wykładamy papier do pieczenia. Układamy naleśnik-sos na przemian do skończenia się składników. Wierzch smarujemy olejem i posypujemy bułką tartą. Zapikamy ok 30 min w 180 stopniach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz