wtorek, 16 kwietnia 2013

Placki ziemniaczane z serem i szczypiorkiem

Dziś obiadu miało nie być ale że miałam nieodparta ochotę gotowania a i żołądek upominał się o jakieś  pożywienie postanowiłam zrobić placuszki. Takie placuszki a nawet lepsze po raz pierwszy jadłam w ełckim Dos Patos i do tej pory uważam je za najlepsze na świecie. Nawet moje się do nich nie równają...niestety.
Niby placek plackiem ale jednak trudno jest zrobić identyczne. Zapraszam na moje wydanie.




Składniki:
Ziemniaki
Cebulka
Jajko
Ser żółty
Szczypiorek
Sól
 Pieprz
Majeranek


Wykonanie:
Ziemniaki trzemy  na drobnej tarce. Dodajemy jajko i drobno posiekana cebulkę. Doprawiamy solą pieprzem i majerankiem. Smażymy na gorącym oleju. Ser zcieramy na tarce i posypujemy placuszki prosto po smażeniu. Szczypiorek drobno siekamy i posypujemy placuszki. Smacznego!

1 komentarz: