środa, 3 kwietnia 2013

Warzywa w aromatycznym sosie alfredo

Tak naprawdę to dziś te oto warzywka chodziły po mojej głowie ale żeby nie było ,,ubogo" dorobiłam łososia. warzywa same w sobie są pyszne i aromatyczne i mogą stanowić główny posiłek.


Składniki:
 Ulubione warzywa:)
 Ja dałam:
 Brokuł
 Marchewkę baby
 Cukinię

Sos:
 Szklanka bulionu: u mnie wołowy
 Czosnek
 Gęsta śmietana
 Pieprz
 Starty ser najlepiej parmezan
 Łyżka masła


Wykonanie:
 Warzywa obgotowujemy ok 5 min w osolonym wrzątku i cedzimy.
 Na łyżce masła złocimy wyciśnięty przez praskę bądź drobno pokrojony czosnek. Zalewamy bulionem. Dodajemy gęstej śmietany tak by się nie zważyła. Doprawiamy solą i pieprzem. Zagęszczamy startym serem. Sosem polewamy warzywa. Posypujemy startym serem: ja tego nie robię. Zapiekamy w rozgrzanym piekarniku jakieś 15 min. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz