sobota, 20 kwietnia 2013

Polędwiczki wieprzowe z sosem grzybowym.



Składniki:
 Polędwiczka wieprzowa
Sól
Pieprz 
Czosnek
1 żółtko

Sos:
Grzyby leśne
Cebulka
Sól
Pieprz
Śmietana- ja daje pół na pół 18% i 30%


Wykonanie:
Polędwiczki oczyszczamy osuszamy i nacieramy pieprzem sola i czosnkiem przeciśniętym przez praskę.
Smarujemy roztrzepanym  żółtkiem i wstawiamy do nagrzanego do 160 stopni piekarnika na 15 min. 

Cebulkę kroimy w kostkę i podsmażamy. Grzyby obgotowujemy i smażymy -ja miałam zamrożone więc je odmroziłam i smażyłam na suchej patelni do odparowania wody. Dodałam sól pieprz i cebulkę. Zalałam śmietaną i chwilę podgotowałam. Jeśli używamy rzadszej śmietany należy sos zagęścić mąką.

Polędwiczkę wyjmujemy i polewamy sosem. Smacznego!

Wasze powinny wyjść bardziej rumiane moje są bledsze bo Antoś dobrał się do piekarnika i mi temperaturę przestawił. Nie dopiekałam już by nie zrobiły się twarde. Następnym razem wrzucę lepsze foty:)

1 komentarz:

  1. Super poledwiczki , to jedna znajlepszych I smacznych potraw.

    OdpowiedzUsuń