poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Spaghetti carbonara

Dziś mimo pełnej lodówy jedzenia naszła mnie ochota na spaghetti carbonara. Zapraszam!


Składniki:
makaron spaghetti
boczek wędzony
2-4 ząbki czosnku
200 ml śmietany 30%
2 jajka
tarty ser najlepiej parmezan ja dałam żółty:)
szczypiorek
sól pieprz 

Wykonanie:
Boczek kroimy w koimy w słupki i podsmażamy na patelni. Czosnek przeciskamy przez praskę i podsmażamy chwile z boczkiem. Śmietanę mieszamy z  jajami doprawiamy solą i pieprzem i dodajemy ser. Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. Masę śmietanowo serową wylewamy na patelnie z boczkiem i chwilkę gotujemy mieszając. Gdy sos  trochę zgęstnieje wrzucamy makaron i dokładnie mieszamy. Wykładamy na talerz i posypujemy  szczypiorkiem. Smacznego!

Trzeba uważać na to by sos zbytnio się nie ściął bo zrobi się jajeczniczka:) U mnie prawie to nastąpiło bo musiałam w trakcie synka z opałów ratować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz