piątek, 26 kwietnia 2013

Podudzie faszerowane ananasem z czosnkiem

A tu przedstawiam mój pierwszy z dzisiejszych eksperymentów:) Podudzie wykonane w ten sposób jest miękkie i bardzo aromatyczne a zarazem ciekawe w smaku. Zapraszam!


Składniki:
Podudzie z kurczaka
Plastry ananasa
Czosnek
Tymianek
Sól
Oliwa z oliwek
Czerwona papryka
Ja dodałam do środka  również żółty ser ale z racji że jestem już po tym eksperymencie nie polecam ponieważ i  tak gdzieś wypłynie...

Wykałaczki


Wykonanie:
Z podudzia pozbywamy się kości.(Można podejrzeć Tutaj) Czosnek przeciskamy przez praskę i nacieramy nim wnętrze podudzia. Do środka wkładamy 1/4 plastra ananasa i zapinamy wykałaczką. Jak wspomniałam dodała również  żółty ser, który wypłyną ale razem smakuje bardzo dobrze wiec może Wam uda się tak zapiąć by się nie wydostał ;)  W miseczce mieszamy sól czerwona paprykę,  pocięty tymianek i przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku. Nacieramy marynatą nadziane podudzia i pieczemy do miękkości w 160 stopniach ok 50-60 min. Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz